onsdag 5 oktober 2011

En vanlig dag

Helt ledig och jag hade planerat en massa saker att göra. Jag har gjort en massa saker, men helt andra än de som jag planerade. Så kan det vara ibland. Jag fick ett kakbaksuppdrag, som jag inte ville tacka nej till. Bakning är ju alltid kul. För att prova min nya sprits från Tupperware gjorde jag maränger. Dom blev inte helt lyckade, men spritsen funkade utmärkt. Efter att ha använt äggvitorna, hade jag gulorna kvar. Så då bakade jag Lekebergskakor. Dom blev goda! :)
Det blev äppelkakor också. Idag kände jag för att baka sådana med sockerkaksbotten, så det fick det bli. Kvällen har ägnats åt Tupperwareparty. Dom duggar tätt nu, men det är trevligt så jag lider inte särskilt. Kvällens inköp blev en vispskål. Och den behöver jag verkligen. Det är helt säkert, jag lovar! :)
Dessutom har jag ju hunnit sy lite också. Kolla här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var gott alltihop! Du behöver en vispskål! Lika mycket som jag behöver en finskål och en sportflaska...... :)

/S

Therése sa...

Så rätt!