fredag 21 oktober 2011

En fredag kan innehåll allt möjligt

Efter en ledig förmiddag, jobbade jag en skvätt med ett gäng rara barn. Efter det bar det raskt vidare till Kristianstads Airport för att hämta upp Nils Petter Sundgren och köra honom till sitt hotell i stan. Handla lite, äta lite och sen var det barnvakteri som stod på schemat. Wilda gör inte alls skäl för sitt namn, 19.15 somnade hon som en klubbad säl. Hennes föräldrar skulle på teater, så jag svängde ihop några kladdkakemuffins, stickade lite , knåpade på ett uppdrag tillsammans med S och hade ett halvt öga på TV:n innan vi kunde fika när teatern var slut.Inte så ansträngande alls faktiskt...




Nu laddar vi för en helg med filmfestival i parti och minut...

2 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Tack för hälsningen på min blogg!

Jo, nog känner jag till att det finns en trevlig kör längre när på gatan, hihi! Kanske vi springer på varandra i något sammanhang; min kör (från musikskolan) kommer nämligen och sjunger hos er på julkonsert den 19 december.

Må så gott!
/Anna-Karin

Therése sa...

Trevligt!
/Therése