söndag 6 september 2009

Nu så börjas det...

Efter en vecka och helg med långa dagar, börjar nu min ledighet. Imorgon blir det inte någon väckarklocka som kommer att ackompanjera mitt uppvaknande. Så sant som det är sagt! Jag har blott tre saker inplanerade dessa två veckor. Bio med Cajsa, vi ska se Beck - I stormens öga, sjunga Vivaldis Gloria på lördag kl 18 och assistera vid kyrkovalet den 20:e.

Nu hittade jag precis ett gammalt spel till datorn, Rummel och Rabalder; Skumcity. Måste sätta igång det direkt! Det är den enda spel jag kan, föutom Super Mario Bros förstås. Jag trodde ju till exempel att Sim'sspelen handlade om simmning. När jag läste beskrivningen, så stod det om simmarna. Jaha, ett spel om simning. Men icke, det fick jag veta, att så var inte fallet. Nåja, jag klarar mig finfint med Super Mario Bros och Rummel och Rabalder. Möjligtvis kan jag tänka mig lite Bubbles på hamsterpaj...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint att du klurat ut va the Sims går ut på. Men som cyklist förstår jag ju att du i första hand tänkte på sport... :) /s