onsdag 23 september 2009

Borde man vara förvånad?

Nej, säkert inte. Men jag har upptäckt att min telefon är bättre att fotografera med än min kamera. Så vad ska jag med kameran till nu? Och varför ska en telefon ta bra bilder? Om man ändå ska ha allt i ett, varför säljs det både kamror, telefoner, mp3 och gud allt vad det heter. Det hade väl räckt att man hade allt i ett, som man ändå har? Ja, såna stor frågor kan man fundera på under en onsdagkväll med taskigt tv-utbud. Svåra frågor...


En av mina rosor som blommar för andra gången i år.

Efter två veckors ledigt har jag börjat jobba igen. Idag har jag gjort biljetter till KristianstadBIOnnalen. Missa inte denna!
Nu ska jag ta och sticka lite tror jag...

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Therese!
Fin bild!

Kul att du vill vara med i min tävling:)

Ha en bra eftermiddag,

Kramis Jenny