tisdag 29 december 2009

Gott slut och nytt år!

Nu är väskan packad, ny musik i telefonen och jag är redo att fira nyår. Imorgon åker jag o S till El stockholmo. Där våldgästar vi några trevliga människor och just enjoy!
Förhoppningsvis hinns det med besök i några favoritaffärer och ett besök på Liljevalchs hoppas jag också på. Där är ju utställningen Märtha flyger igen! på sluttampen.

Det nya året ska jag gå in med öppna sinnen, har jag bestämt. Det är nog nyttigt att försöka göra det...

Så ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

AnnA sa...

God kväll!
Spännande frön till svart skönhet anlände idag i vår brevlåda - man bugar och tackar!
Trevligt att åka till Stockholm och fira nyår - har en del egna firade nyårsaftnar däruppe (before family&familylife.)
Ha det så trevligt!
hälsn
AnnA
PS! Höll ögonen öppna, för jag funderar på att ha ett litet lotteri inom kort. Jag har ju dragit så många vinstlotter att jag känner mig manad att själv ha något.DS.