tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan

Jaha, det kom visst ännu lite mer snö - härligt!
Det blev en tur till Kristianstad igår kväll för att lyssna på Idol-pojkarna. Svinkallt, -14 grader, men jag har nog aldrig sett så mycket folk på Lilla torg. Det var en trevlig stund.
Just nu har jag tagit en paus i granpåklädandet, ljusen o lite glitter är på plats. Snart kommer resten också. Jag slapp hugga granen, systeryster hade huggit en och satt i skogen. Så det var bara för mig att köra dit och hämta den. Perfekt!
Imorgon är det dags för lite jobb, det brukar vara extra trevligt att jobba på lillejulafton. Tror jag ska köpa några små julklappar till. Kanske någon till mig själv också, för det tycker jag att jag är värd...På kvällen blir det ett uppesittar-o julklappsbytarevent. Ska bara leta redan på gelatinet och fixa till något att tugga på...

Inga kommentarer: