fredag 4 december 2009

Bara glada dagar

När jag var i Göteborg köpte jag mig en ny almanacka, från Letts of London. Röd med präglat blommönster. Nu väntar den bara på att bli fylld med allehanda planering. Det kommer väl tids nog...

Igår hittade jag en ny plånbok med liknande mönster. Det är inte alltid plånboksdesignen går ihop med tidens utveckling. Nu ska man ju ha en miljon kort, men varför finns det då plånböcker med bara ett par futtig kortfack? Hur som helst fann jag på en med många kortfack, så nu är jag nöjd.




Ang min nya, 30 cm kortare, frisyr. Så är ser den ut:


För övrigt har jag fått lite ny lektyr att läsa...

3 kommentarer:

-Hönsmammann- sa...

Hej!

Såg att du hittat till min blogg, trevligt att du vill vara med i utlottningen också!

Nyfiken som jag är så rusade jag ju in till dig. På vilket sätt jobbar du i kyrkan? Jag är kyrkvärd och sitter med i kyrkoråd och kyrkofullmäktige så därför hajade jag till när jag såg bilden på kyrkoordningen. De flesta brukar liksom inte ligga och slöläsa den... :D

Tack för titten!

Pernilla sa...

Ser mycket snyggt ut! Ses vi på torsdag?

Therése sa...

Ja, visst ses vi på torsdag, Pernilla! Jag och grodorna kommer...:)