onsdag 16 december 2009

Oj, vad mycket snö det kom idag!

Hela trädgården är inbäddad i bomull ser det ut som. Och har det kommit så mycket snö, som bara ligger och gnistrar och höjer julstämningen, då är det strängerligen förbjudit att gå på min gräsmatta. Jag vill ha den kvar hel o vit o fin och utan en massa fotsteg. Springa runt i snön får man göra hos grannen :).
Idag har jag bakat en andra omgång med lussekatter. Dessa lussekatterna blev lite större än förra omgången, dock inte utan anledning. Dessa ska nämligen bli något speciellt. Vad får ni se senare...
Har också plockat fram lite mer julsaker och funderar på när jag ska hinna hugga en julgran. Det få nog vänta till nästa vecka verkar det som.
Nu ska jag titta, med stor spänning, på Plötsligt igen. Fortsättningen på Plötsligt i Vinslöv. Jag har hört från en säker källa att även denna film har sina poänger.
Efter det blir det Pernillas jul.
Sen tackar jag för mig!

1 kommentar:

Noga Utvalt sa...

Hej Therese!
Hoppas allt är bra med dig och att du tyckte filmen var bra!
Vill önska dig en trevlig helg!
Det finns en award till dig att hämta på min blogg!
Kram Nadja