onsdag 3 juni 2009

Något har tagit över mitt hem

Det verkar som om någon eller något tagit över mitt hem. Helt plötsligt ligger det massor av saker på bord o stolar. Mestadels är det kläder och reklamskräp. Har inget minne alls av det skulle vara jag som sprider ut mina grejor över hela hemmandet. Det måste var någon annan som gör det när jag inte är hemma. Hmm... Får forska lite i detta...

Jag ignorerade det helt och bakade istället två tårtor till en kollega som har fyllt 50 och skulle bjuda våra andra kollegor på fika. Hon säger själva, citat; "Jag hatar att vara i köket!" och dessutom ville hon bjuda på något som svenskar tycker om och inte, citat "Mina j-la polska vallmotårtor". Så jag bakade en chokladtryffeltårta och en gräddtårta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack, idag tar jag gärna emot en tårta... B