söndag 14 juni 2009

En annan sorts kultur...

...typ vapenkultur, har jag provat på idag. För att medelåldern skulle höjas lite, fick jag o S följa med den lokala ungdomskören till Laserdome idag. Det var första gången jag var där, men absolut inte sista. Så fort man kom in blev man helt toppade och sköt på allt som rörde sig. Efter ett tag blev det en annan mer organiserad krigsföring. Jag skulle vilja påstå att vårt lag vann...
Trevligheterna fortsatte med grillning i Vinslöv, som ju är en angenäm by. Vill man veta hur det är i Vinslöv är det ju bara att titta på "Plötsligt i Vinslöv", för precis så är det.
Imorgon är det ny vecka och nya tag. Ser fram emot jobbet imorgon, ska bli bjuden på fika, eftersom jag vann ett vad i torsdags.
Jag såg inte riktigt när flintasteken grillades, men det kan ha gått till som på filmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra alltihop bara


sara