onsdag 10 juni 2009

Ibland går det galet och ibland blir man galen

Satt här och surfade bort mig på nätet, plötsligt börjar de lukta lite skumt. Hoppsan, glömde riset som kokat torrt och bränt. När jag lyfte på locket steg Lützendimman upp hur kastrullen. Ja, ja what ever. Riset som inte blev bränt är ätbart, så man ska nog bli mätt idag också... Jag tror jag ska skylla det här rismissödet på Folktandvårdens administration. Hade nämligen glömt att jag skulle dit imorgon och därför också glömt att ändra tiden. Det kom en påminnelse därifrån, men den kom tio minuter efter att dom stängt. Därför kunde jag inte ringa och ändra tiden. Ja, ja what ever igen. Jag tänker inte låta detta förstöra mitt goda humör! Så det så!
Cajsa och jag har varit och köpt oss lite smycken. Pilgrim har så fina smycken, så hon köpte en berlock till sitt Pilgrimarmband och jag fick köpa ett par av deras örhängen. Mycket nöjda blev vi.

Inga kommentarer: