lördag 31 juli 2010

Tröttlördag

I natt vaknade jag vid tre, strax efter ringde telefonen. Någon okänd som tyckte att en signal gör väl inget. Sen var det lögn att somna om, efter ett tag gick jag upp och tittade på TV. Om ni undrar vad som sänds kl 04.06, så kan jag tala om att det är Mitt i naturen och Criminal Minds. Värdelöst! Tillbaks i sängen, snurrar runt som en elvisp och somna vid 5.30. Något trött, men gräset är klippt och rabatterna lukade, tomaterna uppbundna och en utflykt är gjord.
Kolla in Maria Montazami, hon kan lätta upp den tröttaste dag! Ser fram emot nya avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahhaaa... Maria Montazami e ju guld!! Trist att vakna sådär miss i nassen! Hoppas du kan sova bättre i natt! kram Lotta

AnnA sa...

Hm.
Tråkigt att bliväckt så...
Igår var det förresten visfestival i Åhus, och vi lyssnade på Kajsa-Stina Åkerström och Jack Wreesvijk, och vädret var perfekt och det var kanonbra.
Någon bild kommer nog snart från det hela.
Ha en slappig lördag - och du, du inspirerade mig till att jag måste ut och binda upp mina tomater bättre...Lite uppbundna har de blivit, och vi har börjat skörda gurkor - men det är sent i år...
Ha en skön söndag!
Kram!
AnnA