måndag 5 juli 2010

Beach 2010

I fjor blev det inte mycket badande. Varje gång jag var ledig var det dåligt väder. Men i år så artar det sig. Jag har varit ledig idag, så dagen började med att prova ut nya glasögon. Provade o provade och provade lite till. Till slut bestämde jag mig, så nu får det vara bra med det! Eftersom jag är lite åt det halvblinda hållet, köpte jag ett par slipade solglasögon också. Tydligen kan jag inte få linser, som jag ser bra med. What ever.
Vi köpte varsin sallad på Duvanders bakficka och sen styrde vi kosan till Täppetstranden i Åhus. Lagom mycket folk och framför allt behaglig vattentemperatur. Härligt!

Nu blir det jobb, jobb, jobb resten av veckan. Lite trevligheter hinns med på kvällarna och till helgen blir nya äventyr. Ska bli spännande!

Inga kommentarer: