söndag 30 december 2012

Årskrönika 2012

Alla bloggare, stora som små, kända och okända, men med lite självaktning ska ju ha en årskrönika så här dags. Egentligen är det ju bara för den intresserade att gå tillbaka bland inläggen och se vad som hänt. Men för den som inte orkar eller har tid med det, kör jag här en snabbrepris av året. För det ligger så klart i allmänhetens intresse. Antar jag...;) Då sätter jag väl igång.

2012 var året som började med en fysisk påkörning och slutade med en mental knock out. Där emellan virkade jag lite, stickade lite, sydde lite, pysslade lite allmänt, jobbade lite för mycket, köpte nytt nagellack då och då, sprang mitt första lopp o andra o tredje oxå, var på trevligheter nu och då.

Jag tänker att jag bestämmer mig för att 2013 ska bli lite bättre och lite mer som jag vill. Så då var det bestämt!

Inga kommentarer: