onsdag 19 december 2012

4 dagar till dopparedan

Tre dagars ledighet framför mig och jag började den med ett frisörbesök. Eller egentligen började jag den med ett träningspass. Jag har hittat några rolig pass på Youtube. Perfekt o omväxlande!
Som sagt, sen frisören o håret åkte av. Nu är det riktigt kort, men fortfarande asymetriskt.
Därefter var det knäckkokning, fudge o ischoklad som stod på programmet. Jag var hemma hos Linnéa o Ängla var mycket hjälpsam. :-) Hon dekorerade o provsmakade om vartannat.
Det bästa med att vara ledig o inte ha några speciella måsten är att man bara kan skrota omkring o göra vad man har lust till. Tex hade jag inte lust att ta in granen idag, utan kände att virkning lockade mer. Så det blev en liten tomte. Nu ska jag fortsätta att skrota!
Mönstret hittar ni här!

1 kommentar:

Mamma Ninna sa...

Mammas hjärta så duktig<3 Jätte söt tomte:-)