torsdag 9 september 2010

Sjung och var glad!

Nu har jag precis kommit hem från säsongens första kyrkokörsövning. Riktigt skoj att börja sjunga igen och träffa alla härliga människor! Piggnade faktiskt till lite, annars har det varit en dag med ögonlocken på halv stång. Var stört omöjligt att sova i natt. Hjärnan var full, så full att jag inte kunde tänka hela tankar. Skumt! Sen blev jag stressad över att jag inte somnade och för att jag skulle stiga upp så tidigt. Men med hjälp av den bästa av vänner kan man stöta och blöta saker o ting. Och eftersom hon är så vis har hon små trix att dela med sig av. Så imorgon blir det andra bullar av! Ännu en dag att se fram emot alltså!
Jag har också hunnit med att hjälpa C med ett projekt till skolan. Vi åkte upp till Luhrsjön för att slutföra det. Dom sista entusiasterna badade och det var otroligt vackert med den alldeles spegelblanka sjön.
God kväll på er!

Inga kommentarer: