fredag 24 september 2010

Oj, vad konstigt det blev nu

När jag kom hem från jobbet igår, upptäckte jag att jag hade aningens med feber, inte så mycket, så jag gick på kören ändå. Snabbt avklarat pga inställd fika. Blev the med K hos S, very nice! Fortfarande feber imorse, så det blev inget åka av till Landskrona. Sen släppte feber, halsont var kvar och jag har varit allmänt konstig hela dagen. Det blir till att sova fem kvart i timmen i natt. Imorgon är det barndop för W, till vilken jag är gudmor. Bra val! Men dom ville väl ha någon snygg, trevlig o präktig, kan jag tro?! :)
Allehanda ting till ommålningen i vardagsrummet är inköpt, så imorgon börjas det. Ser fram emot det!

1 kommentar:

AnnA sa...

Hej Therése!
Hoppas det kryas på så det går bra med ommålning och barndop...Önskas det inspektion efter ommålningen kan det komma från Åhus, och medföljande ros...
Armbandet, jo det har hamnat hos mig, så nu finns det endast ett kvar i butiken, om hon hade framme alla.
I kväll skall vi äta gott på RoseGarden och fira Daniels kommande födelsedag, då den äldste är hemma i helgen.

Ha en skön helg&krya på dig!
Kram!
AnnA