torsdag 26 augusti 2010

Man får vad man betalar för

I somras var jag en tur till Gekås i Ullared. Jag hade inte varit där på en sådär 10 år och efter den där Ullaredsdokusåpan blev jag lite sugen. S var inte nödbedd och inte heller kusinen på landet, som så mycket lämpligt bor halvvägs till Ullared. Sagt o gjort, vi åkte dit. Jag köpte mest rengöringsmedel, schampo, balsam och lite den typen av varor. Men det blev även två tunikor. Eftersom det varit en ganska varm sommar, så har jag inte använt dom så mycket. Hur som helst betalar man 79.95 då får man en söm som är snurrad runt hela armen. Det finns en anledning till att inte köpa kläder för 79.95.
Men den funkar för övrigt och har varit mycket bra idag när jag agerat flyttkvinna!
Lite överreklamerat var nog ändå Ullared, men god glass hade dom! Dessutom fanns ju Panduro Outlet precis intill. Så det blir nog fler turer dit, fast inte i år...

Inga kommentarer: