tisdag 24 augusti 2010

Den dagen - so far

Länge har jag trott att jag skulle jobba idag, men så blev det inte. Skönt! Har hunnit med ett par ärenden och äntligen fått ny färg i håret. Hela, halva sommaren har jag gått omkring med en halvtaskig färg och nu var gränsen nådd. Och ev överskriden också. Färgen heter ljus guld- mahognybrun, lite brunröd kan man väl säga. Det ska bli lite slingor också, men det tar jag en annan dag. För övrigt går jag omkring i mina bästa haremsbyxor och mina egensydda inneskor med muffins på. seneftermiddagen vankas det 50-årsfest. Ska bli trevligt, såhär en tisdag. När jag ändå höll på med hårvård, så fixade jag frisyren också. Idag blir det en fransk fläta på tvären dvs en inbakad fläta från öra till öra. Så nu ska jag bara bestämma outfit också, sen är jag redo för party! :-)

Inga kommentarer: