torsdag 11 februari 2010

Nu är jag på banan igen

Alla baciller är utvädrade, bortstädadeoch förhoppningsvis döda o begravda. I alla fall dom som bör vara det!
Skönt att vara frisk igen! Idag får det nog bli en promenad i det härliga solskenet. Efter 24 timmar i sängen behövs nog lite dagsljus o solsken.

I tisdags stod det i mitt horoskop (I Norra Skåne) att jag, på kvällen, skulle få besök från en annan kultur som skulle lätta upp stämningen. Jag visste att jag skulle få besök, men av tämligen samma kultur. Så här i efterhand förstår jag ju att dom menade en annan bacillkultur än vad som brukar var här. Men någon lättare stämning tycker jag nog inte man kan påstå att det blev!

2 kommentarer:

AnnA sa...

Hej du!
Skönt att vara på benen igen. Vi i familjen(utom Daniel) hade vår kräksjuka i höstas, så vi hoppas att den inte kommer och hälsar på igen.
Den där fikan har inte blivit av...Det har varit mycket, och det är lite tradigt på jobbet, eftersom förändringens och besparingens vinder sveper runt knuten.
Men v 8 är jag ledig med barnen...
Ha det gott så länge!
hälsn
AnnA

Nyanser av vitt sa...

Skönt att du är frisk igen. Det var kanske inte så kul att få besök av just den kulturen :O) roligt inlägg
kram Agneta