måndag 13 juli 2009

Some monday...

Vad gör man en ledig måndag? När systeryster fyller år dessutom. Man går upp i lagom tid och undrar om det är dags att uppvakta med sång och presenter. Nähä, det var det inte. Får vänta lite till. Sen bestämmer jag att nu är en bra tid. Av mig fick hon en biljett till Lorden från gränden på Fredrikdalsteatern. Ska bli kul och se den, nu är den inte ska gå på TV. Resten av dagen skrotar jag runt. Handlar lite, beställer klipptid, äter jordgubbar och knäckerbröd (inte samtidigt dock), tittar ut genom fönstret. Molnen ser ut som massor av sockervadd och en ros blommor för allt vad den kan. Nu ska jag titta på lite film och sen ska jag kalaskalajsa.

4 kommentarer:

Zazza sa...

Du får hälsa och gratta Kajsa från mig. ÅÅÅÅ alla dessa härliga kräftor. Ha dä Zazza PS. Hälsa moran också.

Therése sa...

Cajsa hälsar o tackar, mor hälsar tillbaka. Have a nice day! /T

Anonym sa...

Å nej, kommer den inte på tv? Vad ska jag då göra på trettondagen? Hoppas du har en skön sommar! Kramisar Pernilla

Therése sa...

Och inte ska vi sjunga heller. Vad månne bliva av trettondagen?? Kram T