söndag 25 januari 2015

Utmaningen

Som jag har skrivit tidigare, så har jag antagit utmaningen "sockerfri januari". Man fick bestämma lite själv vad utmaningen skulle bestå i. Jag har valt inget socker i form av godis, glass, kakor, läsk o chips. Jag har varit stenhård, inte ens popcorn har kommit igenom. :) Nu är det en vecka kvar och jag ser det inte som en utmaning längre. Jag skulle lika gärna kunna fortsätta längre, vilket jag tror att jag gör. Kanske inte så stenhårt, utan göra undantag för en och annan födelsedagstårta. På söndag ska jag dock även göra ett undantag för mina skumtomtar som jag har liggandes i skafferiet. Det som jag klurar lite på är det födelsedagskalas som väntar på lördag. Det är den 31:e då och ska jag tulla lite på reglerna o äta tårta el vänta till söndag? Lutar åt det senare, men vi får se. :)

Inga kommentarer: