onsdag 21 september 2011

Mittiveckandag

Onsdag och jag är ledig. Ingen dålig kombination. Not at all. Jag hade bestämt mig för att stretcha min löprunda idag och som tur var regnade det inte (jag har inte riktigt kommit dithän att jag springer när det regnar :)) Jag gav mig ut och 7,5 km senare var jag hemma igen. Kanske inte världens längsta runda, men jag är väldigt nöjd med att jag sprang så långt, utan att varken behöva stanna eller dö på vägen.
Nu har jag bakat små miniäppelpajer till kvällens Tupperwareparty. Hade gärna visat bilder på de små underverken, men jag har inte riktigt kommit på hur jag ska överföra bilderna från min nya mobil till datorn. Annars är jag väldigt nöjd med min Sony-Ericsson Xperia ray, trots att jag inte lärt mig en bråkdel av finesserna än.

Om man vill veta hur systeryster C har det där uppe i lappmarken kan man läsa om det på hennes blogg! Bara klicka in här!
Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer: