söndag 11 september 2011

Gilla, gilla o ogilla lite också

Upptäckte precis att Lagerhaus öppnar sin webshop imorgon. Fast redan nu kan man handla om man gillar dom på Facebook. Hur som helst, så är det ju roligt för oss som inte har något Lagerhaus i närheten. Kanske ska beställa en make till min I like shopping-mugg som jag fick av mor o far i somras.

Vad gör man annars på en söndagkväll efter en trevlig helg på jobbet? Fruktsallad med keselladipp och Sex and the city. Jodå, det duger mer än väl.
Kan man dessutom kolla på alla sakerna på Lagerhaus, så är det ju ett plus.

Tidigare ikväll skulle jag handla fika till morgondagens sammanträde. Svängde in på lokala ICA-butiken och plockade ihop lite av varje. Jag behövde dessutom några glutenfria kex av något slag. Jag är väldigt sällan i den ICA-butiken, så jag fick gå ett par varv för att hitta något glutenfritt. Det enda jag hittade var mjölmix och lite frysbränt tråkigt bröd. Jag frågade i kassan och fick till svar att det var nästan omöjigt att få tag på glutenfria kex. Jätteomöjligt! Man kan gå över vägen till Konsum och köpa dom där. Hmm. Not so very välsorterad ICA.

Nu är reklampausen slut. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hann börja tänka i lite andra banor när jag läste din mening "Kanske ska beställa en make till..." Annars finns det ju lite andra sätt att hitta en kommande make på... ... kanske träffa en "live" först! Hihi :))
/Eftiskollegan

Therése sa...

Mycket har dom på Lagerhaus, men att leta efter en make där ger nog dålig utdelning. Fast dom kanske har någon trevlig jobbare där :)

Anonym sa...

Jag Iccabutiken har inte mkt att hänga i julgranen ibland...//Ninna

Cajza sa...

Fortsättning på Ninnas kommentar
... eller i midsommar stången!
//Cajza