måndag 11 januari 2010

Nu är glada julen slut

Idag var granens sista dag. Så fort jag rörde vid den trillade alla barren, så det blev till att klippa av grenarna och kasta in graneländet i pannan. Sprakade härligt! Alla tomtar packades ner, så även julkrubban. Imorgon tar jag ljusstakarna och stjärnorna i fönstren och så var det roliga slut för denna säsongen. Men förr än vi anar så är det jul igen, var så säker...
Imorgon sägs det att jag ska jobba en skvätt, så det får jag väl göra. Trevligt för all del. Sen ska det packas och faras till Stockholm igen. Allt hanns ju inte med för två veckor sedan och vissa saker var inte ens aktuella då. Typ en examensfest. Och det som nästan är bäst av allt är att jag kan packa i min Longchamp, som jag köpte på nyårstrippen! Det bevisar ju också att jag uppenbarligen behövde väskan! Bara en sån sak...

1 kommentar:

Anonym sa...

En longschamp behövs alltid, de har vi ju fått erfara!!