söndag 18 oktober 2009

7 sanningar...

..om mig.
Eftersom jag fick en award av AnnA, måste jag nu skriva 7 sanningar om mig. Nu tål det att tänkas efter! Hmmm

1. Envis som en gammal get
2. Har ibland lite dåligt med tålamod
3. Oftast glad
4. Gillar mörk choklad
5. Sjunger i kyrkokör
6. Har på gränsen till för många böcker
7. Älskar blandningen vaniljyoghurt, vindruvor, müsli och pepparkakor

That´s me!

Jag skickar vidare awarden och de 7 sanningarna till:
Zazza med Kolonisten
Git med Pysseltanten
Nadja med Skrållungar och Skärgårdsliv
Åsa med Vitt och vältummat

3 kommentarer:

Noga Utvalt sa...

Hej Therése!

tack för att du tittade in hos mig!
Och tack för awarden!
Titta här:

http://skrallungarochskargardsliv.blogspot.com/2009/10/award.html

Kram Nadja

AnnA sa...

Hej du!
Mörk choklad verkar vara den gemensamma faktorn för många av oss bloggare...
Apropå körsång: "Riverhouse" började träna in julsånger igår, och det kändes helmysigt!
Apropå något annat såg jag din kära moder i tidningen i dag, men det visste du väl redan, at hon skulle synas där.
Ha en bra dag!
hälsn
AnnA

Therése sa...

@AnnA: Vi har också börjat öva på julsångerna i kyrkokören. Själv har jag lyssnat på julsånger en månad nu! :) Ang. moren i tidningen, så visste jag att hon skulle vara med, men jag har inte sett det ännu!
Ha de fint!