onsdag 29 april 2009

Lovely!

För två månader sedan gick jag runt och sa att jag skulle göra vad som helst (nästan) för att det skulle vara 25 grader bara en enda dag. Idag när solen stod på som mest så visade faktiskt termometern 27.3 grader. Jag tackar och bockar!

Något annat, eller rättare sagt, några som är lovely är de två förtjusande städtanterna i Rent hus. Helt underbara! Det spelar ingen roll om det är äldre damer som hamstrar skräp värre än just en hamster, en kurrig gubbe i en stuga i skogen eller ynglingar. Dom kan ta alla och alla göra som dom säger. Åtminstone så länge som dom är kvar i alla fall. Toppen program!

Nu måste jag packa badkassen. Ska iväg och simma i allra morgonstund.
Dessutom: en liten försmak av morgondagen...

1 kommentar:

Zazza sa...

Vad trevligt att du har flyttat över till Blogspot. Ja ni har det hett där ude på landet, här inne i city har det inte varit så hög temp. Men det blir det nog i mornkväll vid den gammla broen skulle jag tro. (Om det nu inte blir eldningsförbud)
Ha Dä Z