lördag 7 mars 2015

Då var det fredagsmys!

Som traditionen numera bjuder, så ska det fredagsmysas varje fredag i detta land. Eftersom mitt schema (läs: jag sagt ja några gånger för mycket) är rätt fullt sedan några veckor och fram till påsk, så passar jag på att vara intensiv i min ledighet. Igår var denna veckas enda lediga dag. Ängla kom på besök, så medan hon roade sig i mitt pysselrum städade jag resten av huset. Sen pysslade vi lite tillsammans. På eftermiddagen åkte vi till stan och gick på museet o lekte i Drakborgen där. Avslutade med frozen yoghurt på Hemmakväll. Hemma igen var det dags för ännu en favoritgrej - bakning. Ängla är riktigt vass på det och kan ingredienser o mått. Lite soffhäng i väntan på Let's dance och kvällen var gjord.
Några nya pärlplattor har jag också hunnit med, denna gång violer o penséer.

Inga kommentarer: