tisdag 9 april 2013

Vill ha...mycket gärna

Ibland vill man (läs: jag) gärna ha saker. Just nu längtar jag efter lite mer värme, så jag slipper ha underställ och vintertights när jag är ute och löptränar. Nya skor köpte jag visserligen för några veckor sedan och dom är kanon, men det hindrar ju inte från att jag vill ha ett par till. Ett par att byta med är ju alltid bra...har jag hört;)
Hur coola är inte dessa från New balance?! Bild lånade från sportamore.se

Ett par käcka tights. Ju käckare, ju roligare att springa. sportamore.se

Ett par shorts är ett måste, orange eller rosa. Svåra val ´man står inför här i livet. Dessa är från hm.com

 
Om ett par månader fyller jag år, blink, blink. Jag ska inte undanbe mig uppvaktning. Blink, blink.:)

4 kommentarer:

Mamma Ninna sa...

Har redan köpt födelsedagspresent:))♥

Therése sa...

Man kan köpa två :)

Anonym sa...

Hej!

Ja och då blir det en låda svarta bananer......

Therése sa...

Tack, det ser jag fram emot! :)
Du måste lära dig att se potentialen i leopardbananer.