onsdag 18 januari 2012

Jakt

Idag började min jakt efter en ny bil på allvar. Gick väl sådär, kan jag säga. Jag hade ingen aning om vad jag ville ha för en bil. Fick provköra ett märke som jag inte haft tidigare och det kanske är grejen. På fredag ska jag fortsätta, men har bestämt mig för att jag behöver nog ha herrsällskap med. Annars tror bilhandlarna att dom kan lura på mig vad som helst. Idag fick jag provköra två "ryggsäckar" till exempel. Varför skulle jag vilja ha en yttepyttebil? För att jag är kvinna? På den första var bagaget i baksätet typ. Skulle jag bli påkörd i den, skulle jag blivit delad på mitten. Den andra var bara tredörrars och med tonade bakrutor. Hmm, nej tack!

Fortsättning följer...

4 kommentarer:

Mamma Ninna sa...

Du behöver nog med din syster inte herrsällskap.../Ninna

Therése sa...

ja, när det är dags att pruta då ska du följa med! :)

Anonym sa...

Ta med både herrsällskapet och Ninna så får du en ny stor terrängbil för 42 000 :)! ser fram emot o få åka i den nya bilen! /S

Mamma Ninna sa...

Okej...lätt att jag pratar:-) Vinna