måndag 22 mars 2010

Tävling!

Jag tänkte att det var dags för mig att ha en liten tävling!

1:a pris är en pocketvärmare. Perfekt att skydda pocketboken med på stranden el resan.

2:a pris är ett etui för små, men viktiga saker.

3:e pris är ett näsduksfodral. Kan vara bra att ha när näsan börjar droppa nu på vårkanten.

Reglerna är enkla. Lämna en kommentar=1 lott. Kommentar+länk med bild=2 lotter. (Det går alltså alldeles utmärkt att tävla även utan en blogg!) Tävling pågår till den 5 april.

Lycka till!

4 kommentarer:

mahawi sa...

Det var ju trevliga fodral.
OS gren?? Gång vore väl något. Inte så svårt och det behövs inget verktyg. Gå kan ju alla,bara att träna upp hastigheten, så att du kvalar in. Marianne

Anonym sa...

Hej o hallå!

Jag vill vara med och tävla! håller med marianne, gång kan vara något för dig. See You / Sj

AnnA sa...

Hej du!
Jag vill gärna också vara med och tävla och jag har länkat till din tävling här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/04/blooming-friday-i-min-lilla-lilla-varld.html
Ha en fortsatt trevlig påsk!
hälsn
AnnA

Agneta sa...

Kul att hitta en ny blogg igen. Jag är gärna med i tävlingen och länkar i min blogg.