måndag 28 mars 2016

De där påskdagarna

Jaha, då är påsken över för i år. Den har förflutit på i trevligt tempo tycker jag. På påskafton hann jag med en runda till en viss välkänd elektronikkedja o införskaffade mig crome cast. Väldigt käckt att casta mellan mobilen och TVn. På kvällen vankades det gäster och buffé. Vid varje kuvert hade jag dukat med en lite tetra med påskägg i och en minitriss.  Dra på trissor om inte tre av fem vann på sina lotter?! :)
Idag har jag haft sällskap av Ängla o vi bestämde oss för att köra till wanås. Två timmar, många steg och konstverk senare var vi trötta på friskluft.
Ett favoritverk i parken är ju Jacob Dahlgrens (ni vet han som bara använder randiga tröjor). Kul att klättra på!
Det kan hända att påsken är slut, men min ledighet fortsätter...

Inga kommentarer: