onsdag 23 maj 2012

Nytt i garderoben



Bild från hm.com
Nu när det blivit varmt och man (läs:jag) inte har den minsta lust att ta på mig mörka vinterfärger och, hör och häpna, tjocka tröjor och långa byxor är det dags att leta fram sommarkläderna. Vad hittar jag? Typ inget. Kombinationen förra årets dåliga sommar och att kläderna har töjts ut i garderoben gjorde att jag hade ett par jeansshorts och en jeanskjol. Idag blev det en väldigt snabb runda på H&M och på Lindex. Med mig hem fick jag två linnen, ett par caprileggings och en klänningstunika från H&M.

Från Lindex blev det ett par marinblåa shorts, en rutig klänning. Dessutom hittade jag ett par mönstrade tunna byxor på rean. Hade svårt att bestämma om de var snygga eller fula. Till slut bestämde jag att det var snygga och syster C höll med. Det blev ett par 3/4 byxor också, men dom blir det retur på. Det var inte så bra hemma som i butiken.
Bild från lindex.se
Bild från lindex.se
De fulsnygga byxorna till det, som ni kan se, mycket facila priset av 100 pickadollars.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den klänningen tittade jag på sist jag var på Lindex! Jag var sugen, men hade redan handlat en hel del... Den är jättefin!!

Anonym sa...

Den klänningen tittade jag på sist jag var på Lindex! Jag var sugen, men hade redan handlat en hel del... Den är jättefin!!