onsdag 15 februari 2012

Denna dagen

Äntligen en ledig dag! Började den med att träna. Eftersom jag inte kan träna mitt vanliga program för den onda ryggen, så fick jag prova något annat. Hittade ett cirkelträningprogramiform.se. Man ska köra det tre gånger i veckan i åtta veckor för bästa resultat. Jag började i måndags, igår kunde jag knappt gå och idag var det bara på det igen. Gött när man känner att det tar :)


Annars får en ledig dag ägnas åt sånt man inte hinner med annars, till exempel vara sällskapsdam åt Ängla och få besök av Martin så kan fixa lite med min dator. Jag håller honom ständigt sysselsatt genom att få in allehanda konstiga program på datorn. Nu fick jag en uppläxning och han talade om att jag måste läsa alla rutor som kommer upp, inte bara klicka OK. Så det får jag väl göra nu...Jag har också duschat av lite vinterdamm från alla mina gröna växter.

Inga kommentarer: