söndag 3 juli 2011

Härligt väder i Monaco

Det var härligt väder i Monaco igår (om det nu finns dåligt väder där). Som traditionen bjuder så satt S och jag klistrade och kommenterade i tid och otid (mest jag som gjorde det i otid). Trevligt på det hela taget, dock kan man ju bli tokig på TV4, som måste bryta för reklam hela tiden. Dock är det ju ett stort plus att Elisabeth Tarras-Wahlberg var expertkommentator. På så vis blir det lite ordning och reda. Snyggaste klänningen tycker jag Kronprinsessan Máxima hade.Men det har hon nästan alltid. Den härligt orange-gula klänningen skulle jag inte alls lida av att ha. :)




Bilden lånad från Ebba von Sydows blogg



Annars gillade jag denna klänningen skarpt, fast den använde ju inte Kronprinsessan Viktoria vid vigseln utan på kvällen.




Inga kommentarer: